Wednesday, 4 May 2011

Dendam....

Dendam

Hari ahad berlalu pergi seawal pagi ustazah Nor Azilawatie @ Nur bangun memyucikan dirinya selesai Mandi ustazah turun kedapur menyediakan sarapan untuk suaminya Dan memandikan anaknya yang berumur tiga tahun itu untuk dihantar di pusat asuhan yang tidak jauh Dari rumahnya.

"Selamat pagi sayang"
"selamat pagi abang awal bangun hari ni"
"sayang dah lupa ke hari ni abang Ada mesyuarat penting"
"ohh ya lupa saya jadi hari ini abang balik lambat la ya"
"mungkin juga dalam pukul 8malam abang sampai"
"ohh.. Lambat juga ya"
"empphh sayang tunggu abang ya"
"baiklah"

Suami ustazah nur bekerja sebagai pengurus syarikat ternama di bandar yang agak jauh Dari kediamannya, setelah selesai semuanya mereka keluar untuk bekerja ustazah nur merupakan guru di sekolah menegah di tempatnya cuma 15 minit sampai kesekolahnya tidak terlalu jauh Jarak antara sekolah Dan rumahnya, hari makin tua ustazah nur mengemas mejanya banyak kerja perlu disiapkannya sebelum balik kerumahnya dia merenung jam didinding bilik guru masa berbaki 2jam sebelum dia balik sempat dia meyemak buku2 latihan anak muridnya, sedang Leka dia menyemak buku baru ustazah teringat yang gas masak rumahnya telah habis pagi tadi ustazah nur mengeluh sendirian, kebetulan raju lalu depan bilik guru bergegas ustazah nur meluru kearah raju

"heiii raju Mari sini"
"ya ustazah Ada apa saya boleh Bantu ka"
"bapa Kamu jual gas masak kan"
"ya ustazah, ustazah mau gas masak ka"
"tala raju ni saya punya alamat nanti suruh bapa kamu hantar ya"
"baik nanti saya bagi tahu sama saya punya bapa"

Sesi persekolahan telah tamat ustazah nur bergegas pulang kerana berjanji dengan bapa raju untuk menghantar gas memasak kerumahnya ustazah terus balik kerumahnya Tampa mengambil anaknya dirumah pengasuh sampai di rumah dilihatnya bapa raju masih belom tiba sudah kebiasaan ustazah nur bila sampai dirumah dia Mandi tidak Kira balik sekolah mahupun keluar kemana2 ustazah nur Mandi Dan mencukur sedikit rambut yang menutupi permatanya, walaupun ustazah nur berumur 30an tetapi badannya seperti anak Dara putih mulus orangnya, selesai Mandi ustazah menyarung seluar track Dan tshirt putih yang agak jarang sikit fikirnya tiada sapa yang nampak, kedengaran enjin Lori diluar rumahnya

"en Kumar ye"
"ya saya bapa raju, tadi dia Ada pesan sama saya suruh hantar ini barang"
"ya saya memang mintak silalah masuk"

Kumar membelakangi ustazah nur matanya tejegil keluar melihat bontot montok ustazah nur yang bergoyang begitu kuat sekali ke kiri Dan kekanan melirik matanya ke atas ternampaknya Dari belakang kesan tali baju dalam ustazah berwarna merah walaupun ternampak sikit kerana dilindungi oleh tudung tapi cukup membuatkan koneknya keras didalam seluarnya,Kumar mula memasang angan untuk merogol ustazah nur yang juga cikgu sekolah anaknya fikiranya ligat memikir macam mana dia ingin meratah tubuh montok ustazah setelah sampai kedapur baru Kumar teringat yang kawannya Ada meminta dia membeli ubat perangsang ketika dia ke pekan tadi otaknya ligat bagaimana dia ingin memberi ustazah pil tersebut ternampaknya berdekatan meja makan terhidang segelas air teh panas fikirnya itu mungkin ustazah punya.

"Ustazah boleh tolong saya ka"
"Ada apa Kumar?"
"ini hos mau tukar la sudah lama"
"jadi Kena tukar ka??"
"mesti mau tukar ini barang kalau tak tukar nanti terbakar ustazah pegi ambil ini hos dalam saya punya Lori"

Ustazah nur yang begitu lurus bendul itu terus kelori Kumar megambil hos yang di suruh Kumar sementara Kumar mencari Akal untuk melatakkan ubat perangsang Kumar terlihat secawan air diatas meja makan ustazah nur lalu diletakkannya 4biji ubat tersebut memang dia sengaja meletakkan lebih supaya ianya cepat kalau ustazah nur meminumnya nanti di kacaunya air supaya ubat tersebut sebati dengan air tu.

"hos inikah Kumar"
"terima kasih ustazah sekejap saya mau Pasang ni hos ya nanti saya sekali cek semua"

Sambil Kumar membelek hos dan tong gas tersebut ustazah nur kembali ke meja makannya Dan menghirup air yang telah dicampur oleh pil perangsang tadi hampir setengah air dihirup Kumar hanya terseyum melihatnya memang sengaja Kumar melambatkan tugasannya pil telah memberi kesan kepada ustazah nur dia mula tidak keruan dia menghirup lagi air tadi tapi kini sehingga habis semuanya diminum Kumar bangun Dari tempatnya Dan dia kini membelakangi ustazah nur yang duduk di kerusinya perlahan Lahan Kumar meletakkan tanganya di bahu ustazah Tampa di sedarinya Kumar mengosok bahu ustazah, kini ustazah nur memberi respon dia mula sedikit ghairah tetapi dia sedar Akan perlakuan Kumar di tepisnya tangan Kumar tapi tepisannya lemah Kumar semakin berani tangan kirinya telah menekap ke payudara ustazah sebelah kiri di ramasnya perlahan lahan ustazah tidak mampu bertahan lagi walaupun Ramasan hanya diluar bajunya tetapi cukup untuk mrangsang nafsunya kini Kumar semakin
berani terus menyelak baju ustazah keatas Dan menampakkan baju dalamnya yang berwarna merah itu Kumar dengan rakus merentap baju dalam maka tersembullah mahkota gunung kembar ustazah Kumar menjilat dengan rakusnya dia tahu dia tak punyai masa yang lama kumar mengasak payudara ustazah nur dengan kepakaran yang Ada ustazah nur sudah tidak berkata lagi dia telah menyerah kan bukit idaman para cikgu-cikgu lelaki di sekolahnya yang selama ini memang geram Akan nya. Suara ustazah nur sudah mula mengeluarkan bunyi berahi kumar tidak dapat menahan gelora nafsunya di bukanya kaki ustazah seluasnya di Tarik seluar track yang di pakai oleh ustazah nur dengan rakusnya Kumar merentap seluar dalam ustazah nur terpegun Kumar melihat puki melayu yang cukup bersih itu hanya sedikit sahaja rambut lembut yang menutupi bahagian atas

"sudah Kumar saya cikgu anak kamu sanggup kamu lakukan ini terhadap saya"
"cikgu punya body banyak cantik la saya suka"
"tolong lah Kumar saya rayu dekat kamu jangan lakukannya"

Rayuan ustazah hanya sia-sia Kumar semakin rakus menjilat puki ustazah nur sungguh selera Kumar melahap puki ustazah sambil tangan kanan Kumar membuka zip seluarnya Dan mengeluarkan batang jatannya yang sememangnya Dari tadi mengganas di dalam seluarnya dibaringkan ustazah nur di atas meja makan di bukanya seluas2 kaki ustazah Kumar sudah hilang pertimbangan dia melihat puki melayu terdedah untuk santapannya puki melayu yang selama ini bertudung labuh menutupi semua auratnya kini puki tersebut menjadi habuannya perlahan lahan Kumar menolak batang legamnya ke dalam puki melayu yang kecik lagi comel itu

"uuhhh iiss kkuummarr ssaakkkiittt"
"rileks cikgu sikit saja"

Sepantas Kumar menghentak sehingga kedasarnya ustazah menjerit kesakitan perit dia menahan asakan Kumar acara Tarik menarik telah bermula Kumar bermain dengan rentak perlahan mulanya semakin lama semakin laju ustazah nur mula menerima batang Kumar

"Emmpphhh.. Ahh.. Empphh lajuu lagi kumar..."
"Ustazah suka..."
"Suka Kumar.. Ssangat sukaa.. Emmpphhh..."
"Kalau saya mintak hari-hari ustazah boleh bagi..."
"Boleh Kumar asalkan kamu puaskan saya hari ini..."

Serentak persetujuan antara ustazah Dan Kumar janji memakan diri ustazah kini Kumar melajukan hentakannya
Ustazah nur tidah terdaya lagi meraung kesedapan yang tidak terhingga suami beliau tidak sehebat Kumar 10 minit pasti Akan pancut Dan terus Tidur membiarkan ustazah nur terkapai sendirian

"Uuhhh... Kkuumaarr lagii ahhh.. Ahhh..."
"Ahhh.. Ahhh.. Kumaarr saya tak tahan lagii..."

Sepantas kilat Kumar mencabut batangnya ini menyebabkan ustazah nur Bagai naik gila seperti perigi kehausan air

"Kumar tolong lah saya perlukannya tolong lahh kumarr..."
"Saya boleh tolong ustazah tapi apa jaminannya.."
"Saya sudah janji sama kamu saya Akan bersama kamu Jika kamu perlukannya"
"Betul semua itu.. Kalau ustazah tipu saya, saya Akan sebarkan perihal ini..."
"Betul Kumar saya janji..."
"sekarang saya mau ustazah layan saya pula"

Serentak Kumar merebahkan badannya di Lantai dapur
Ustazah nur tidak menunggu lama terus memanjat ke badan Kumar dengan penuh nafsu dibuka baju tshirt yang dipakainya tapi Kumar melarang ustazah nur membuka tudungnya kerana dia inggin sekali melihat seorang perempuan melayu Dan juga ustazah disekolah anaknya menunggang batang India yang sememangnya gagah ustazah mula meyorong lubang pukinya laju bagai nak gila tangannya meramas ramas dada Kumar Dan sesekali beralih kepada gunungnya

"Ahhh... Ahh... Emmphh.. Kumaar... Kamu suka.."
"Yaaa.. Saya suka ustazah laju lagii..."
"Ahhh.. Emmphh.. Kumar batang kamu besar padat dalam puki saya "
"suami saya tak sehebat ini dia bodoh perempuan secantik saya tidak dilayan sebaiknya ahhh.. Ahhh..."
"ia betul rugi sahaja..."

Kata- kata yang terbuku di hati ustazah nur kini henjutan makin laju makin ghairah ustazah nur tidak menghiraukan keadaan sekelilingnya meraung kesedapan yang tak terhingga kesedapan yang velum pernah dia alami

"Ahhhh... Ahhhh... Kumar saya dah nak saaammpaaaii..."
"Saya juga... Ahhhh... Ahhhh....."

Sepantas Kumar menolak ustazah nur ketepi lantai dipanjatnya dada ustazah nur

"ahhhh.... Aaaaahhhhhh........" uhh... Ustazah nur memaang sedapp... Ahh..."

Bertaburan air keramat Kumar di muka ustazah nur penuh dimukanya,muka yang mana di luarnya alim tapi kini telah menduakan suaminya bukan dengan pasangan melayu tetApi India penjual gas memasak di muka ustazah nur riak wajahnya puas melayan bahtera seyumannya semanis gula tak pernah dia memgalami klimaks yang begitu asyik


"sayang esok abang kena out station selama satu minggu ke langkawi"
"empphh lamanya abang macam mana dengan Nur"
"abang dah telifon mak suruh jaga anak kita untuk satu minggu ni mak kata ok dia pun suka boleh teman- temankan dia"
"kalau abang sudah kata begitu takpelah Nur setuju sahaja"

Malam itu ustazah nur melayan suaminya di atas ranjang tapi fikirannya asyik teringat kekasihnya kumar dimana dua minggu lepas melayan bahtera bersama, selepas kejadian tersebut Kumar seringkali bertandang kerumahnya melayan bahtera mereka semua bilik telah dicuba ruang tamu,bilik utama,dapur, namun dibilik Mandi juga mereka pernah Mandi Dan bermain sama, jikalau ustazah nur datang bulan Kumar tetap kerumahnya memenuhi kehendak nafsunya walaupun tidak mendapat puki ustazah nur blowjob sudah memadai bagi Kumar, pernah juga Kumar memancut kan air nikmatnya kedalam mulut ustazah mula-mula ustazah nur agak geli tetapi lama kelamaan ustazah nur makin suka sehingga kini ustazah nur terus menelan kesemuanya sehingga titisan terakhir

"bye sayang jaga diri jangan nakal2 okey"
"ye kan abang Ada isteri yang cantik macam ayang ni takkab Abang nak carik yang lain"
"alah kalau lelaki dah berkenan apa pun boleh"

Suami ustazah nur cuma gelak sinis sahaja selepas siap semuanya ustazah nur mengucup tangan suaminya sebagai tanda perpisahan sementara, mukanya agak sedih tapi hatinya agak gembira kerana dapat bersetubuh dengan burung Hitam yang gagah

"hello... Kumar... Ada dimana???"
"saya baru habis hantar gas la ustazah Ada apa"
"heii Mari sini la saya punya rumah"
"apasal gas sudah habis ka??"
"ya ini gas dalam kain sudah habis mau kasi isi baru la"
"ooo... Ini hari takda sekolah ka"
"saya amik cuti la 3hari "
"ooo... Ok2 nanti saya balik dulu mau Mandi"
"ok2 kasi hensem2 ha"
"sama la ustazah kasi pakai itu baju kebaya ketat punya ha"
"ok2 Kumar warna merah punya kasi sama you la"
"waaa... Tudung jangan lupa baru itu gas lagi syiok"
"you punya pasal saya ok"

Ustazah nur belari lari anak naik ketingkat atas untuk menyiapkan dirinya khas untuk kekasih gelapnya
20 minit berlalu ustazah nur telah pun siap memakai baju kebaya ketat merahnya di tenungnya kecermin didepannya memang seksi habis dengan punggungnya keatas menampakkan keseksiannya dipadankan pula dengan Gstring baru dibelinya semalam di pekan berhampiran khas untuk Kumar menunggangnya

Ustazah nur mengemas rumahnya
langsir di tutup rapat2 tinggkap rumahnya habis berkunci takut2 jirannya terdengar raungan manjanya nanti ustazah nur sudah sedia sepenuhnya
Hanya menunggu Kumar sahaja baru sahaja ustazah nur menghirup air minumannya loceng rumahnnya berbunyi nampaknnya Kumar telah sampai di muka pintu rumahnnya Tampa Lori memang ustazah nur memesan tidak meletakkan Lori didepannya rumahnya takut takut jirannya syak mereka

"masuk Kumar "
"waaa... Banyak cantik la ustazah ini hari"
"isshhh... Nantilah Kumar kita minum2 dulu ya"
"ok... Ustazah punya pasal saya mesti ok punya"

Mereka berjalan berpimpin tangan kedapur seperti kekasih Kumar sempat meramas punggung ustazah nur, ustazah cuma senyum manja dia tahu dia tidak perlu terburu buru kerana mereka Akan honey mon didalam rumah selama 3 hari 2 malam, ustazah nur kebilik air Kumar seperti biasa memasukkan ubat perangsang kedalam air ustazah nur Kali ini kuantitinya banyak sehingga 6biji, ustazah nur keluar dengan haruman semerbak kasturi Kumar hanya senyum sahaja mereka berbual panjang tentang pelbagai isu kemudian kedepan menonton televisyen Kumar duduk disebelah ustazah nur tangannya merangkul leher ustazah nur di main2nya telingga ustazah nur

"empphh Kumar"
"sayang suka... Saya buat macam ini"
"suka sangat suka..."
"suami tidak buat macam inikah"
"Ada tapi tak cukup.. Kumar boleh saya isap ini"
"silalah memang kamu punya hari ini"

Ustazah nur sudah tiada nilai malu dimukanya di tariknya zip seluar slack Kumar kebawah maka terpacul lah burung Hitam Kumar yang belum cukup keras itu ditariknya kulit kebawah dihirup hirupnya bau Dari batang Kumar, kini mulut manis ustazah nur mengulum batang Kumar, perlahan lembut Dan penuh kasih sayang Kumar tidak keruan bila ustazah nur mula menyedut bola gantungnnya tangan Kumar pantas mencari tempat yang boleh mengghairahkan ustazah nur

"emmmphhh Kumar cepat sayang masukkannya"
"empphh wanginya"
"sshhh... Ahhh... Kumar pelahan lahan sakit"

Kumar mula menghenjut ustazah nur, kaki ustazah nur diletakkanya di kedua2 belah bahunnya ditekannya kaki ustazah rapat ke perutnya Kumar mula melajukan rentak ustazah nur mula meraung kesedapan kini Kumar mula menukar posisi Kumar di bawah Dan kini ustazah nur di atas,ustazah nur melajukan hentakan kini Kumar memeluk Erat ustazah nur yang kini posisinya punggungnya agak sedikit terjungkit Kumar dengan erat memeluk, kini ustazah nur terasa sesuatu di belakangnnya seakan2 tujahan di duburnya ustazah nur Cuba melihat tetapi Kumar memeluk erat dengan sekali hentakkan separuh batang menyelami dubur ustazah nur
Laungan kepedihan ustazah nur Bergema dirumahnya air mata mula menitis Kumar mula menghentikan henjutannya ustazah nur meletakkan kepalanya dibahu Kumar perlahan2 ustazah nur lihat kebelakang siapakah yang baru meliwatnya sebentar tadi perlahan ustazah nur melihatnya dengan perasaan terkejut haji Ismail tokey kedai kebiasaan ustazah nur mengambil barang bersama suaminya terkejut bukan kepalang ustazah nur bila masa haji Ismail datang

"nur lubang dubur kau memang dah lama aku idamkan"
"mail amacam sedapka"
"memang betul la Kumar sedap la"
"Aku sudah cakap ini ustazah banyak syok"
"yela kau dah makan dulu memang la"
"itu lubang belum makan la dey"
"haji Ismail lepaskan dubur saya tu saya tak sanggup kat situ"
"nur aku memang dah lama idamkan ni"
"tapi sakit haji lepaskan la dulu"
"sakit kejap ja... Jap lagi sedap la betol ka Kumar"
"yerla ustazah sekejap Aja"

Ustazah tidak berkata apa kesan ubat perangsang telah menyerap keseluruh tubuhnya Kumar mula menghenjut lubang puki ustazah nur haji Ismail memainkan peranannya du belakang ustazah nur kini sudah dapat menyesuaikan dirinya dengan kehadiran dua batang didalam lubangnya

"arrgghhhh... Haji kuat lagi"
"ahhh... Ahhh... Nur lubang kau memang sedap"
"memang la tak Ada orang lagi main kat situ"
"dey haji hantam la ini ustazah kita sudah bok 3 hari tau"
"ahhh... Ahhh.. Ahh... Betul ke nurr urrhhh...
"yelah haji... Ummpphh.. Ahh.. khas untuk haji Dan Kumar"
"tapi nanti bila saya nak barang dengan gas bagi free ok"
"ok "

Jawab mereka serentak Kumar keletihan kini duduk dikerusi,haji Ismail mengambil alih tempat Kumar bermain dengan puki ustazah nur secara doggy muka ustazah nur kemerah merahan menerima asakan haji Ismail Kumar tidak menunggu lama kini duduk di depan ustazah nur menyuakan batangnya ke mulut ustazah nur

"mail amacam sudah ka"
"dey Macha rileks la aku dah lama tak main la"
"hai bini Ada tak bleh main ka?"
"bini aku expired la dah boleh kemut da tak macam nur ahhh..."
"emmpphhh.. Ahhh.. Betul ke kak jah tak layan haji emphh.."
"ahhh.. Umphh.. Betul nur kenkadang aku pegi kerumah Kumar la"
"ahhh.. Emphh.. Rumah Kumar buat apa"
"dia main sama saya punya bini la ustazah"
"emmpphh.. Tak sedar tua ahh.. Ahhh... Umphh.. Gatal latu.."
"ahhh... Kau diam la nur kau pun sama ja mengajar ustazah konon"
"eemmpphh... Ahh.. Kita .. Ahh.. Sama ja haji... Gilaa... Ahh.. Nafsu...

Haji Ismail sampai kemuncaknya terus mencabut batangnnya Dan terus menghala ke mulut ustazah nur.Kumar mengambil alih tempat haji Ismail terus merodok batangnya kedalam puki ustazah sementara air nikmat haji Ismail habis di telan oleh ustazah nur kini Kumar menghenjut laju puki ustazah nur haji duduk didepan ustazah nur melihat muka stim ustazah nur bertudung ala-ala wardina haji ismail mengurut2 batangnya yang lembik kadang2 di ulinya tetek ustazah nur membuatkan ustazah nur menjerit kesedapan ustazah nur tidak berdiamkan diri terus dicapai batang haji dikulumnya dalam2 terangkat2 punggung haji ismail Kumar sampai kemuncaknya terus menghala ke muka ustazah nur terpancut kesemua air nikmat termasuk haji juga puas mereka bertiga melayan bahtera penuh muka ustazah nur dengan air mereka berdua ustazah nur puas sepuasnya Kumar dan haji Ismail terduduk disofa ustazah nur bangun kebilik Mandi membersihkan diri
Sekembalinya ustazah nur kedepan dia sudahpun Mandi Dan memakai baju kurung bewarna biru Dan tidak tinggal tudung
Memang sengaja ustazah nur tidak memakai apa2 didalam baju kurung itu dia tahu malam ni pasti mereka inginkan tubuhnya lagi

"haji,Kumar ni air panas minum la dulu"
"kamu da Mandi nur"
"yela haji rehatkan badan dulu jap lagi haji nak lagi kan"
"haa... Mana kamu tau.."
"tu tengok konek tu dah naik.. Haji taknak bukak ke kopiah tu"
"alah kalau ko pakai tudung boleh"
"ni si Kumar suka "
"betul la haji saya banyak suka la"
"ok... Kumar ko rehat dulu aku nak main dengan nur dulu"
"ayoo.. Banyak cepat.. Baru pukul 2petang la"
"ye la haji awal lagi"
"jap lagi mencarik pulak kak jah kau dah cepat"

Ustazah nur cuma senyum dia terus menongeng dibirai kerusi menyelak kain baju kurungnya keatas haji Ismail menalan air liur sahaja di cium2ny punggung ustazah nur sempat juga dia membuatk love bite

"haji nak terus ke?"
"iyalah cepat nur aku dah tak tahan ni"
"taknak hisap dulu"
"tak payah malam nanti aku datang lagi"

Haji terus menyula puki ustazah nur laju hentakkannya ustazah nur menahan penuh nafsu haji Ismail mencapai buah dada nur di gentel2nya buah nur sesekali ustazah nur mengemut kuat batang haji Ismail membuatkan haji Ismail hilang Arah kuat tujahan haji Kali ini membuatkan ustazah nur senak perut

"ahhh... Ahhh.. Laju lagi haji"
"uuhhh... Rugi Laki kau nur kemut kau keliling"
"ahhh... Ahh.. Kak jah tak kemut ke"
"emmphh... Kak jah kau tak payahla"
"ahhh... Ahh... Kak Liza Ada asal tak main dengan dia emphh"
"ahhh.. Kau gila nur dia ahhh.. Dia kan anak aku"
"emphh.. Ahh... Anak ke tak janji boleh ahh.. Empphh.. Kemut haji"

Haji terus melantak lubang puki ustazah, dia tak ambik pusing pasal Liza anak Dara suntinnya yang baru habis spm tetapi ustazah nur ingin membalas dendam terhadap haji Ismail Akan perbuatannya sebentar tadi meliwatnya secara senyap.

"emmpphhh... Aahhh... Nur aku nak pancut"
"nur sekali haji"
"eerrrggghhhhhhh..... Arggghhhh......."

Mereka berdua terkapai Kumar memerhatikan sahaja
Aksi mereka nur kembali membersihkan lebihan air Dari haji ismail dilapnya pakai tisu haji Ismail mengenakan bajunya Dan meminta diri ustazah nur kembali kepada Kumar sambil kembelai batang Kumar

"macam kana haji boleh ikut"
"dia Ada cakap dia banyak geram sama u"
"oo.. Kiranya sekarang Kumar jual saya la"
"bukan la ustazh"
"ok kalau macam tu saya Ada satu pertolongan boleh ka? Atau lepas ni takde main saya punya puki lagi"
"apa cakap la"
"ini malam haji datang mesti punya betul ka"
"betul..."
"sekarang saya mau Kumar bawak dia punya anak Liza Mari sini kasi tengok dia punya bapa main sama saya"
"ok small maters la"

Tepat 10 malam haji Ismail datang menuntut lubang puki Dari ustazah tetapi Kali ini dia membawa rakannya untuk menjamu ustazah nur iaitu sudin ketua kampung Dan pak Ali
Ustazah nur keluar menjemput mereka masuk ustazah nur memakai baju kurung kedah berwarna hijau terbeliak mata sudin Dan pak Ali melihat ustazah nur berjalan masuk mereka terus dibawa kebilik utama rumah tersebut ustazah nur terus duduk di atas katil

"emmmphhh... Nampaknya malam ni haji Ismail bawak kawan"
"yer mereka sahaja yang tahu perkara ni"
"kalau begitu baik kita mulakan "

Ustazah nur seperti pelacur murahan menarik haji Ismail Dan terus menghisap batangnya pak Ali terus berbogel begitu juga sudin, pak Ali terus menyingkap kain Dan terus menjilat puki ustazah nur sudin bermain dengan tetek, tidak lama sebab ustazah nur Ada agenda lain terus di tarik tangan haji Ismail ustazah nur terus menarik batang haji ismain kedalam pukinya ustazah nur saja berlakon untuk stim habis supaya biar Liza tahu Bahawa bapanya haji Ismail kaki burit

"emmpphhh.. Ahhh.. Laju lagi haji..."
"ahhh... Uhh.. Sudin kau tengok ustazah ni gian batang"
"uhhh... Yerla aku macam dalam mimpi"
"Ali amacam best ka?"
"best aku suka"

Sedang mereka asyik melayan ustazah nur Liza muncul Dari belakang Liza mula menitiskan air mata melihat bapanya bias seperti seekor harimau membaham daging pak Ali Dan sudin terkaku sebentar melihat Liza beada disitu tapi haji ismail terus menghentak batangnya ke puki ustazah sehingga sudin menegur haji Ismail.

"mail kau tengok tu"
"kenapa??"
"kau kenal budak tu Tanya sudin"

Haji Ismail melihat kebelakang tekejut dia kerana Liza di belakangny dia yang berbogel berada di celah kangkang ustazah nur cepat2 menutup kemaluannya

"kau buat apa sini Liza"
"saja nak tengok "
"dah kau pergi balik"

Liza menghampiri katil dimana ustazah nur berada sudin dan pak Ali terpaku melihat Liza

"kalau ayah boleh Liza pun boleh"
"pak sudin Dan pak Ali Mari sink puaskan Liza macam mana
Ayah puas layan ustazah"
"betul ke Liza aku pun dah lama ngidam badan kau ni"
"betul tu sudin orang dah sorong bantal apa lagi"
"Liza kau balik "
"dah terlambat ayah"

Ustazah nur tersenyum puas kini anak haji Ismail menjadi ganti tubuhnya Liza terus membogelkan dirinya terbeliak mata sudin Dan pak Ali mereka Tampa membuang masa terus mengomol Liza yang terbaring walaupun airmatanya mengalir ustazah nur meninggalkan bilik Dan memberi ruang kepada Kumar dan kawannya yang berada diluar seramai 3 orang termasuk Kumar jadi keseluruham didalam bilik tersebut Ada 7 orang termasuk haji Ismail membaham Liza sorang ustazah nur menguncikan dirinya dibilik bawah dia puas dendamnya tercapai sudah Dan malam ini dia boleh berehat kerana Ada Orang mengantikannya

1 comment:

  1. Tonton TV1.T2.T3.TVi .Muzik Aktif,astro ria,astro prima.astro warna,astro ceria

    astro arena,bernama tv dan pelbagai channel menarik hanya di  http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html  semua nya di bawakan khas untuk anda

    ReplyDelete