Thursday, 5 May 2011

Miah.....






                                                             Aleeyah Ghadaffi 2009


“Apalah hang ni Aleeyah…harap tek aja besaq…baling bola pun tak masuk-masuk..” jerit Miah Becok dari tepi padang. Berdesing telinga Aleeyah  berhenti berlari sambil berpaling ke arah Miah Becok. Panas hatinya. “Sabaq Aleeyah weii…hang bukan tak kenai Miah Becok tu…dah jangan layan…biaq pi lah dia…nak risau apa…kita dah menang ni…” Mastura memegang bahu dan menyabarkan Aleeyah. Nasib baiklah Mastura dapat menyabarkannya, kalau ikutkan hati mahu saja Aleeyah menampar dan menyiat-nyiat mulut Miah Becok tu. Nasib baik juga pasukan bola jaringnya sedang mendahului lawan,kalau kalah lagilah panas hati Aleeyah.
Bukan Aleeyah seorang, memang ramai yang bengang gila dengan Miah Becok. Kalau bercakap memang laser habis, tak tapis langsung, mengalahkan Azwan. Mengata orang ikut sedap mulutnya aje tanpa memikirkan perasaan orang lain. Sikapnya itulah membuatkan Miah Becok dibenci rakan2 sekolahnya. Miah Becok anak tunggal, ibunya seorang janda pun boleh tahan juga laser mulutnya. Sebab itu lakinya tak tahan, cabut lari agaknya. Mungkin perangai turun temurun. Walaupun ramai yang menasihat dan menegur termasuk guru-guru di sekolah, namun nampaknya perangai Miah Becok langsung tak berubah. Pi mai-pi mai tang tu jugak.

Bukan saja sesama kawan2 sekolah, dengan orang yang lebih dewasa dan tua pun sama saja. Memang tahap kurang ajar dia tu. Satu hari dalam perjalanan pulang dari sekolah, Miah Becok dan kawan2nya lalu di hadapan warung Mak Yam. Semasa itu terdapat beberapa orang pelanggan sedang menikmati makanan termasuklah  Pak Amin, seorang duda 40-an beranak enam. Bininya meninggal dunia semasa melahirkan anak bongsunya tiga tahun lepas. Semasa Miah Becok dan kawan2nya lalu, Pak Amin sedang duduk menghadap jalan. Maklumlah dah lama duda, mata Pak Amin tak melepaskan peluang memandang gadis-gadis remaja itu. Dalam ramai2 itu, mata Pak Amin lebih tertarik menatap punggung Miah Becok. Tidak di nafikan punggung Miah Becok memang tongek dan bila berjalan, terkedek2macam itik serati.
“Oit..Miah…hang tengok orang tua tu, tadi aku nampak dia duk ralit perhati pungkoq hang…gatai…” tiba-tiba Shidah Jongang berbisik pada Miah Becok. Termuncung-muncung mulutnya. Shidah Jongang memang kawan baik Miah Becok dan perangainya suka mengapi-apikan Miah Becok supaya memaki orang. Batu api. “Betui ka?...lahanat orang tua ni…nak kena ngan aku ni..” Miah Becok mula naik syeikh. “Betui…hang pi bubuh dia…biaq padan muka dia…” Shidah Jongang terus menghasut membuatkan darah Miah Becok mendidih. Sambil menyinsing lengan, Miah Becok mara ke arah Pak Amin. “Oii…tua kutuk…tak sadaq diri…awat hang gatai dok tengok pungkoq aku sat ni…muka huduh..gigi rongak…tapi gatai bukan main..no..” bertubi-tubi ayat makian terhambur dari mulut Miah Becok. Pak Amin tergamam dengan mukanya merah padam.
“Lain kali hang tengok pungkoq aku, aku cucuk mata hang dengan garfu ni…biaq jadi macam Kassim Selamat” Pak Amin terkedu . Malunya tidak terkira. Semua mata dalam kedai itu tertumpu padanya. Hendak melawan dia tahu memang salahnya, lagipun yang memakinya  itu cuma seorang budak perempuan. Namun kata2nya bisa menikam kedalam hati Pak Amin. Miah Becok masih tak puas hati. “Nah…ambik hang…” katanya sambil mencapai cawan dan menyimbah muka Pak Amin dengan kopi. Miah Becok segera beredar dengan terkedek-kedek meninggalkan Pak Amin yang menanggung malu yang amat besar dan mungkin tidak akan di lupakan untuk selama-lamanya.
Peristiwa petang itu meninggalkan kesan yang sangat mendalam pada Pak Amin. Sekejap saja cerita itu tersebar ke serata pelusuk kampong. Sejak hari itu Pak Amin jarang keluar rumah dan bergaul dengan orang kampong. Ke suraupun dia tak pergi. Walaupun cerita itu sudah mula di lupakan namun bagi Pak Amin tetap berdendam pada Miah Becok. Pak Amin bertekad hendak melakukan pembalasan dendamnya. Baginya, Miah Becok mesti di ajar secukup-cukupnya. Pak Amin mula mengatur rancangan. Dalam diam dia mula mengintip setiap pergerakan Miah Becok. Kemana Miah Becok pergi, bila dia balik, pukul berapa dia tidur, semuanya sudah dalam kepala Pak Amin. Selama seminggu Pak Amin bersarapan pagi dengan telur ayam kampong di campur madu lebah asli. Pelbagai ramuan tongkat ali menjadi minuman rutinnya.


Hari yang sesuai tiba. Pak Amin membulatkan tekadnya. Petang Sabtu. Miah Becok tinggal seorang diri di rumah kerana ibunya mengikuti kelas menjahit di balairaya anjuran KEMAS. Pak Amin menghampiri rumah Miah Becok dengan berjalan kaki setelah motosikalnya di sorokan di balik pokok pisang. Suasana petang memang sunyi tambahan lagi rumah Miah Becok agak tersorok sedikit. Berbekalkan sebilah pisau  ala RAMBO Pak Amin naik ke rumah Miah Becok melalui pintu dapur yang sememangnya terbuka untuk memberi angin masuk ke dalam rumah. Pak Amin pasti ketika itu Miah Becok sedang berada di dalam bilik tidurnya kerana kedengaran bunyi radio yang di pasang agak kuat. Dengan berhati-hati Pak Amin menuju bilik Miah Becok. Daun pintu yang terbuka sedikit di kuaknya. Kelihatan Miah Becok sedang asyik membaca buku sekolahnya sambil meniarap di atas katil. Dia hanya berkain batik dan bersinglet nipis. Sesekali Miah Becok mencabung hingga kainnya tersingkap paras lutut dan mendedahkan betisnya yang bunting padi dan putih melepak itu. Pak Amin menelan liur sambil tangannya mengurut-ngurut kotenya yang sudahpun mencanak tegang.
Pak Amin merapati katil sambil mataya tak lepas dari menatapi punggung Miah Becok yang bulat dan berisi kelihatan tonggek juga walaupun sedang meniarap. Debaran dada Pak Amin semakin kencang membayangkan apa yang tersorok di sebalik kain batik Miah Becok itu. “Ek..ehemm…” Pak Amin berdehem membuatkan Miah Becok terkejut dan berpaling. Miah Becok terkesima apabila mendapati Pak Amin sedang berdiri di birai katilnya. Namun belum sempat dia bersuara, Pak Amin pantas menerkam dan menghunus pisau RAMBO nya yang tajam berkilat ke arah leher Miah Becok. “Hang kenai aku kan?” Pak Amin sengaja menggeraskan suaranya untuk menakutkan Miah Becok. “Erk…kenai…kenai…apa hang…er…Pakcik nak mai sini?” tergagap-gagap suara Miah Becok sambil mengerling mata pisau yang rapat di kulit lehernya.
“Oo…la ni baru hang nak panggil aku pakcik…dulu hang sergah aku kata aku tua kutuk tak sadaq diri no…” Pak Amin seakan mengejek Miah Becok yang mula menggigil dan berpeluh-peluh. “M..mm…intak maaf  Pakcik…Miah ngaku salah…” Miah cuba merayu. “Ah…maaf hang di tolak..dah terlambat…sebab hanglah aku mendapat kemaluan yang besaq..la ni aku nak hang ikut cakap aku…kalau tidak aku sembelih hang…” Pak Amin terus mengugut. “To…tolong pakcik…pakcik nak saya buat lagu mana?” Miah Becok merayu lagi. Pak Amin mencekak rambut Mah Becok dan menariknya kebelakang membuatkan muka Miah Becok terdongak menghadap mukanya. “Sebab mulut celupaq hang ni lah aku dapat petaka..la ni aku nak ajaq mulut hang ni buat benda lain selain dari duk maki hamun orang tak tentu hala…” balas Pak Amin sambil terus mengucup mulut Miah Becok. Miah Becok meronta-ronta cuba melepaskan diri namun cengkaman Pak Amin semakin kuat. Pak Amin terus mengulum dan melumat bibir Miah Becok dengan rakusnya.
“Emm…emmh..emmnn..” suara Miah Becok menggumam sambil Pak Amin terus melumat bibirnya. Miah Becok masih cuba melawan dengan menolak dan menumbuk-numbuk tubuh Pak Amin. PANG!!!…satu tamparan kuat dari tangan Pak Amin mengenai pipi gebu Miah Becok meninggalkan kesan merah lima jari. Peritnya cukup untuk membuatkan Miah Becok terkedu. Pak Amin yang masih belum puas kembali mengucup mulut Miah Becok. Berdecup-decap bunyinya. Kali ini Miah Becok sudah tidak melawan takut kena pelempang lagi sebaliknya hanya mampu menangis teresak-esak. Melihatkan Miah Becok kian jinak, Pak Amin berhenti.

Dia melondehkan seluarnya mempamerkan kotenya yang tegang di hadapan muka  Miah Becok. “Aku nak hang gunakan mulut lahanat hang tu kulum peliaq aku…” arah Pak Amin. “Tak na…” PANG!!!...belum sempat Miah Becok menjawab sebelah lagi pipinya berbekas lima jari.
Miah Becok tiada plihan lagi. “Mak aii..besaqnya peliaq dia..” getus hati Miah Becok sambil menjeling kote Pak Amin yang gemuk dan panjang itu. “Kulum!!” arah Pak Amin sambil terus menyuakan kotenya ke mulut Miah Becok. Dalam ketakutan tangan Miah Becok yang halus dan lembut itu mencapai batang kote Pak Amin dan menyuapkan ke dalam mulutnya. Mulanya Miah Becok hanya mengepit kepala kote Pak Amin dengan bibirnya, namun Pak Amin terus


memaksa Miah Becok menghisap dan mengulum kotenya. Hendak tak nak Miah Becok terpaksa menurut. Kepala cendawan Pak Amin dikulumnya. Errkk..payau. Miah Becok berhenti tapi segera kembali semula menghisap apabila melihat Pak Amin mengangkat tangannya, takut kena penampar lagi. Pak Amin merocoh-rocoh kotenya masuk lebih dalam meneroka mulut laser Miah Becok. Penuh mulutnya. Terkial-kial Miah Becok mengulum kote Pak Amin. Semakin banyak air liurnya membasahi kote Pak Amin membuatkan rasa payau hilang. Sebahagian air liurnya meleleh turun dari celahan bibirnya.

“Ha…lagu ni barulah betoi…dari hang gunakan mulut comel hang ni dok maki hamun orang tak tentu hala, baik hang guna kulum kote aku, dapat juga faedah..Betui tak?” sindir Pak Amin sambil mengeraskan suaranya. “Emmgh..emn..” gumam Miah Becok sambil kepalanya mengangguk. “Lain kali hang nak maki orang lagi ka …” Tanya Pak Amin sambil mencengkam kuat kepala Miah Becok. Miah Becok  memandang muka Pak Amin sambil  menggeleng kepalanya beberapa kali. Kote Pak Amin semakin keras dalam mulut Miah Becok. Namun pergerakannya semakin lancar membuatkan Miah Becok mula merasa sedap. Rasa kote Pak Amin di dalam mulutnya seolah-olah bertukar pada rasa aiskrim Conetto. Cairan mazi Pak Amin yang terbit dari kepala kotenya di sedut dan ditelan Miah Becok.
Kalau tadi Pak Amin yang beria-ia merocoh kotenya, kini giliran kepala Miah Becok pula yang bergerak kedepan dan belakang. Miah Becok dah rasa  lain macam. Tubuhnya panas meruap seram sejuk macam nak demam Chikunya. Cipapnya terasa berdeyut-denyut dan teteknya tiba-tiba mengeras. Tanpa pengetahuan  Pak Amin yang sedang kesedapan itu, perlahanlahan Miah Becok menurunkan sebelah tangan menyentuh cipapnya. Basah…Miah Becok melajukan kulumannya.
“Arrghh…shh..emmm…” Pak Amin mengerang-ngerang nikmat. Puas hatinya kerana dapat melepaskan geramnya pada mulut Miah Becok. Tambah puas hatiya bila melihatkan Miah Becok juga nampak makin semangat mengulum kotenya. Stimlah tu. Kepala Pak Amin mula membayangkan mulut Miah Becok yang satu lagi pula menggulum kotenya. Tambah stim dia. Kepala kotenya semakin berdenyut-denyut kembang kuncup. Pak Amin semakin tak tahan. Sedapnya melampau-

lampau hingga menyirap ke kepala hotakya. Pak Amin semakin kuat mengerang. Miah Becok pula semakin melajukan hisapannya. Dan…”aaarrrghh….ahhhh….arghhhh….” air mani Pak Amin terpancut-pancut bersembur dalam mulut dan muka Miah Becok. Terketar-ketar kaki Pak Amin menahan kesedapan. Miah Becok pula menyeringai  menahan pelepasan air mani pekat Pak Amin yang memenuhi mukanya.
Pak Amin mengocok kotenya dengan tangan memerah air nikmatnya sehingga  ke titisan yang terakhir  hingga menitik-nitik di atas badan Miah Becok. Puas betul Pak Amin melihat mulut dan muka Miah Becok yang berselaput dengan air maninya. Terbalas dendam mukanya yang di simbah air kopi oleh Miah Becok dulu. Sambil tercungap-cunap, Miah Becok menyapu lelehan air mani Pak Amin yang melekit-lekit pada bibir dan mukanya. Tapi Pak Amin segera menahan, sebaliknya dia terus mengucup mulut Miah Becok dan menjilat-jilat kesan air maninya sendiri yang bercampur baur dengan air liur Miah Becok.  Lantaran masih belum puas, Miah Becok membalas kucupan Pak Amin sambil tangannya tanpa di suruh memegang dan mengurut-ngurut kote Pak Amin yang masih lagi tegang walaupun sudah memancutkan maninya. Sebagai orang yang berpengalaman, Pak Amin mengerti  Miah Becok masih mengharap sesuatu.
 



“Jangan risau…habuan hang ada…ni Pak Amin, tau….”  kata  Pak Amin sambil tersenyum menayangkan gigi rompongnya  yang kehitaman pada Miah Becok yang masih lagi menggengam kotenya. Miah Becok membiarkan Pak Amin menganggalkan singlet dan kain batiknya.  Selepas itu Pak Amin menanggalkan pakaiannya sendiri pula. Kedua-duanya sudah bertelanjang bulat. Pak Amin menyuruh Miah Becok menonggeng di atas katil. Geram betul dia melihatkan punggung Miah Becok yang menonggek itu. Pak Amin meludah di atas tangannya dan menyapukan air liurnya itu pada belahan cipap Miah Becok. Kemudian dia mula menggeselkan kepala kotenya pada cipap Miah Becok. “Hang jaga…aku nak masuk ni…” kata Pak Amin sambil cuba menekan kotenya beberapa kali tapi tidak berjaya. Berkerut dahi Miah Becok menahan.
”Buleh masuk ka ni pakcik?... Peliaq pakcik besaq sangat nih…” Rintih Mah Becok. Memang becok sungguh. “Hish…buleh…pantat hang ni pun besaq jugak…tak padan dengan umuq hang…Hang kangkang luas2..nanti kalau aku tekan hang jangat kemut…” ajar Pak Amin. “Pelan2…pakcik noo..nanti koyak pantat cek…” Miah Becok menanti penuh debar. Pak Amin mencuba lagi. “Emm..aaahhh…” akhirnya kote Pak Amin menglungsur membelah cipap Miah Becok. “Aaa…sa..sakit pakcik…rabaklah pantat cek…aaa…” Miah Becok seperti mahu meraung  dan cuba melarikan punggungnya tapi Pak Amin segera menahan. Mukanya berkerut-kerut dan menyeringai menahan kesakitan. “Hish..tahan Miah…sakit sat ja ni…tak apa..” Pak Amin cuba memujuk. Miah Becok tercungap-cungap sambil air mata jernih mengalir turun dari hujung matanya.





Selepas seketika, Miah Becok mula tenang sedikit walaupun mulutnya masih sesekali bersiut-siut menahan pedih. “Pakcik nak masuk sikit lagi ni..hang tahan no…” Bisik Pak Amin. “Banyak lagi ka pakcik…Miah tak tahan ni…senak…” rintih Miah Becok. “Dak aih…sikit ja lagi…dalam tiga inci ja..” balas Pak Amin sambil menusuk kotenya hingga rapat ke pangkal. “Aaa…ooooooouuhhh!!!” Miah Becok melolong seperti serigala jadian bila bulan penuh. Terasa seluruh liang cipapnya penuh padat dengan batang kote Pak Amin. “Ha…kan ka muat…aku dah kata..besaq pantat hang ni…” Pak Amin tersenyum puas melihat Miah Becok terketar-ketar menahan tusukan kotenya.



“La ni hang henjut pungkoq hang pelan-pelan…kalu sakit hang berenti sat…” arah Pak Amin. “Uh…uhh…” Miah Becok menggerakan punggungnya perlahan-lahan. Sekali henjut, pedih…dua kali henjut perit..tiga kali…ngilu…empat kali…makin licin…lima kali..syok pulak..enam kali…se..sedap…tujuh kali…nikmat…lapan kali…lazat…makin  lama makin laju Miah Becok menghenjut. Dah seronok rasanya. Kerut sakit dimukanya beransur-ansur hilang dan diganti dengan kerut nikmat. “Ahh..ahhh..uhhh..ohhh!!...” mulut becoknya tak henti2 merengek dan mengerang.
“La ni..lagu mana..?...sedap ka?” Tanya Pak Amin. Miah Becok senyum malu sambil memejamkan matanya melayan kenikmatan yang baru pertama kali di rasainya. Teteknya bergoncang kuat mengikut rentak hayunan punggungnya. Miah Becok melentikkan punggungnya dan cipapnya mencengkam kuat kote Pak Amin. Sambil itu tangannya meraba-raba dan memainkan kerandut telur Pak Amin yang terbuai-buai dari bawah badannya.
Miah Becok makin stim bila tangan kasar Pak Amin rakus meramas-ramas teteknya silih berganti. Tegang gila puting teteknya. Sesekali Pak Amin menepuk punggungnya yang rancak menghenjut itu. Perit tapi sedap, itulah yang di rasainya. Ada masanya mereka bertukar peranan dengan Pak Amin pula menghenjut dan Miah Becok menahan. Nafsu Miah Becok membuak-buak. Air cipapnya turut meleleh-leleh turun ke pehanya. Nikmat tidak terkata. Pak Amin menghenjut  semakin keras hingga punggung  tonggek Miah Becok terangkat-angkat kesedapan. Geram betul. Pak Amin menghenjut bertubi-tubi. Pak Amin mahu biar cipap Miah Becok lumat sampai keretapi pun boleh u-turn.  “Ahh…jangan kuat sangat pakcik…Miah tak tahan…” regek Miah Becok. Nada suaranya yang selama ini keras dan kasar bertukar lembut dan manja .



Tubuh Pak Amin dan Miah Becok mula berpeluh-peluh. Kote Pak Amin masih lagi mencanak keras dalam cipap Miah Becok. Kemutan cipap Miah Becok makin kerap meng-grip kote Pak Amin yang berurat-urat itu. “Pak…pakcik..ohhh…ahhh..ahhh…” Miah menjerit-jerit dengan nafas yang kencang sambil tubuhya laju kehadapan dan belakang mengasak kote Pak Amin.

“Ahh…uuhhh…ahhh…sedap..pakcik..” raung Miah Becok mengerang dan menjerit menahan kesedapan sambil mengeraskan perut. Macam orang mati emak. Hilang malunya ketika itu.
“Pak…cik..Miah…Miah…nak..aaahhhhh….” jerit Miah Becok sambil tubuhnya mengelupur dan mengejang. “Ahhh….aahhh..” Pak Amin juga mengerang- ngerang sebelum tubuhnya juga mengejang serentak. Nafas keduanya turun naik tidak keruan. Wajah puas tepancar di wajah Miah Becok dan Pak Amin. Setelah semua air maninya terpancut, Pak Amin perlahan-lahan menarik keluar kotenya keluar dari cipap Miah Becok. Cipap Miah Becok terkemut-kemut seketika sebelum air mani Pak Amin yang bercampur air Miah Becok perlahan-lahan meleleh keluar dari belahan cipapnya.

4 comments:

  1. Tonton TV1.T2.T3.TVi .Muzik Aktif,astro ria,astro prima.astro warna,astro ceria

    astro arena,bernama tv dan pelbagai channel menarik hanya di  http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html  semua nya di bawakan khas untuk anda

    ReplyDelete
  2. salam 1malaysia..gunakan hp anda sebagai pendapatan kekal dan pencen seumur hidup anda...http://toneexcel.biz/?id=125495

    ReplyDelete